Annonse

Flygerforbundet håpar på semje med Babcock

Norsk Flygerforbund håpar framleis på avtale for pilotane med den nye ambulanseflyoperatøren Babcock. Samtidig er det frykt for ny krise blant flyteknikarane.

Flygerforbundet og NHO Luftfart, som forhandlar på vegner av Babcock, tok opp att forhandlingane om ein tariffavtale tysdag morgon.

- Vi håpar framleis det er mogleg å koma fram til ein avtale, skreiv leiar i Flygerforbundet Yngve Carlsen til NTB i ei tekstmelding.

Tysdag ettermiddag var det framleis ingen teikn til gjennombrot.

- Det blir no arbeidd så raskt det går, seier Carlsen, som ved 17.30-tida opplyste at forhandlingane held fram utover kvelden.

Partane sat saman heile fredag og måndag i forsøket på å koma fram til ei semje som gjer at flygarane som arbeider hos noverande operatør, Lufttransport, held fram i jobben når Babcock neste sommar tek over drifta av ambulanseflytenesta. Blir dei samde, kan krisa blant pilotane i ambulanseflytenesta bli avblåst.

Krise blant flyteknikarar

Samtidig er det fare for ny krise blant flyteknikarane, skriv NRK.

Sju av 21 teknikarar i selskapet LT Tech, som har ansvaret for vedlikehaldet av ambulanseflya, kan koma til å seia opp jobben.

- Dersom teknikarane mine sluttar, må eg seia frå at eg ikkje kan levera lenger, seier administrerande direktør Erlend Olsen.

Lyser ut

Ifølgje Øystein Sandnes i Norsk Helikopteransattes Forbund har det ikkje vore nokon kontakt mellom flyteknikarane og Babcock.

- Vi har ikkje høyrt noko frå Babcock i det heile og føler press og uvisse for kva framtida vil bringa, seier han.

Teknisk direktør Steinar Antonsen i Babcock seier til NRK at selskapet om kort tid vil lysa ut stillingar etter personell som kan driva teknisk vedlikehald på flya som blir etablert i Tromsø.

- Vi er vore interessert i kompetansen som er i Lufttransport, seier han.

Stranda

Den førre forhandlingsrunden mellom Babcock og pilotane stranda i slutten av april etter at Babcock ikkje fekk gjennomslag for eit krav om at pilotane og fagforeininga fråskriv seg retten til å gå til sak for å behalda løna og arbeidsvilkåra dei har hos Lufttransport.

Etter brotet valde fleire pilotar å slutta på grunn av misnøye og uvisse rundt arbeidsvilkåra hos Babcock. Fleire pilotar melde seg samtidig «uskikket til å fly», noko som har gått hardt utover ambulanseflyberedskapen.

(©NPK)

Administrerande direktør Erlend H. Olsen i LT Tech AS i hangaren på basen til Lufttransport i Tromsø.
Foto: Rune Stoltz Bertinussen / NTB scanpix

Annonse
Annonse