Kreativiteten blomstrar

HUSK Grand Prix:

Kreativiteten blomstrar

Publisert: - Oppdatert: 14.03.2022 kl 10:40

Folk på dei tre synste Nordøyane hadde knapt landa etter vegfesten laurdag før elevane ved Haramsøy ungdomsskule fylte Nordøyhallen med 400 menneske og leverte varene frå scena.

Nei til svelelaus fjordkryssing!

Sideblikk:

Nei til svelelaus fjordkryssing!

Eit kraftig debattinnlegg

Publisert: - Oppdatert: 14.03.2022 kl 09:17

Det blir diskutert og debattert. Det blir snakka om og skrive om. Store saker. Viktige saker. Men kvifor er det ingen som talar ferjesvela si sak?

Rett frå sjela – Soulsisters!

Rett frå sjela – Soulsisters!

Publisert:

Fem vaksne kvinner byr på seg sjølv med soulmusikk. Dei er ikkje redde for å fortelje om eigne opp- og nedturar, og brukar musikken som medisin når livet er litt på begge sider.

Reisebrev frå Austlandet

Sideblikk:

Reisebrev frå Austlandet

Publisert: - Oppdatert: 11.03.2022 kl 11:57

Eg har lenge tenkt at brevskriving er ein kunst som er i ferd med å forvitre. Og det er igrunn synd, for det er kjekt å få brev. Det tek tid å skrive eit brev, og om mottakaren har tenkt å svare vil det ta dagesvis før neste brev kjem. Det er noko anna enn bråkjappe meiningsutvekslingar i ...

Vil ha fleire med på UKM

Vil ha fleire med på UKM

Publisert:

12. mars vert ungdommens kulturmønstring (UKM) arrangert ved ID-huset i Brattvåg, og Aurora Sæter, Emilie Sæter, Ronja Ottestad er klare til å delta.

Kulturpris til Brattvåg Vel

Kulturpris til Brattvåg Vel

Publisert:

Brattvåg Vel fekk Brattvåg Rotary sin kulturpris for 2022. Prisen er på 10.000 kroner.

Ein heil dag med bru- og tunnelfest i Nordøyhallen

Ein heil dag med bru- og tunnelfest i Nordøyhallen

Publisert:

Det blir eit fyrverkeri i velvere i hall og på scene når det vert arrangert fest i forbindelse med opninga av Nordøyvegen sør. Lokale krefter med revy, song og musikk, ja meir! Gallamiddag og dans. Det vert som i «gamle dagar».

Kommentarar frå helvete

Sideblikk:

Kommentarar frå helvete

Publisert: - Oppdatert: 03.03.2022 kl 10:02

I mine to første Sideblikk-spalter har eg hatt eit mål om å underhalde. Det er ufarleg å levere frå seg tekstar blotta for sterke meiningar og omdiskuterte tema, heilt frie for badeanlegg og kommunestruktur, Taliban-besøk og ein eventuell russisk innovasjon av Ukraina, og eg kunne ha valt ...

SMART Ungt Entreprenørskap ved Harøy skule

SMART Ungt Entreprenørskap ved Harøy skule

Publisert:

Mellomtrinnet ved Harøy skule hadde førre veke eit heilt spesielt besøk. Onsdag var SMART Ungt Entreprenørskap ved Jan Gunnar Åkre innom med ein slags kick-off for opplegget.

Amanda konkurrer mot Norge i Eurovision

Snart får du høyre låta:

Amanda konkurrer mot Norge i Eurovision

Publisert: - Oppdatert: 20.02.2022 kl 02:28

I kveld var Amanda Tenfjord gjest under norske Melodi Grand Prix. Snart skal ho delta sjølv, som representant for Hellas.

Pause i eit langvarig forhold

Sideblikk:

Pause i eit langvarig forhold

Publisert: - Oppdatert: 25.02.2022 kl 11:04

Å den følelsen eg fekk når eg såg dei første gongen. Det var vinteren 1999 i ei vestlandsbygd i det som ein gong heitte Sogn og Fjordane. Det sa «pang» med ein gong. Lang og slank, men med flotte linjer.

Frivillig krafttak for andre

Frivillig krafttak for andre

Publisert:

Frivillige i Lions organiserer både landsdekkande innsamling og lokale aktivitetar for å hjelpe andre. No er Lions Club Haram klar for innsamling i Røde Fjær -aksjonen.

Dyrt å døy

Sideblikk:

Dyrt å døy

Publisert: - Oppdatert: 18.02.2022 kl 10:19

«Kjære born»: Eg har dessverre vore gjest i ei knippe gravleggingar i mitt liv, og slik er det berre av og til. Alle seremoniane har vore relativt like med ei kiste som ligg der, ein prest som talar og ein 10-15 blomsterkransar til 1500,- stykke på golvet.

Kotelettar, draumar og nostalgi

Kotelettar, draumar og nostalgi

Publisert: - Oppdatert: 08.02.2022 kl 12:48

Musikkomponist Silje Helle pratar, flirer og speler seg gjennom dagane, og plutseleg skjer det - ein ny melodi dukkar opp i hovudet. Songane hennar kjem til ho når ho minst ventar det.

Sunnmøring i overflodas tid

Sideblikk:

Sunnmøring i overflodas tid

Publisert: - Oppdatert: 11.02.2022 kl 09:47

Folk utanfor Sunnmøre omtalar gjerne oss sunnmøringar som griske. Men alle som er frå desse kantar veit at det er ikkje griskheit, men nøysemd som kjenneteiknar ein ekte sunnmøring.

Sommaren då vi spelte tennis

Sideblikk:

Sommaren då vi spelte tennis

Publisert:

Dette var den sommaren vi spelte tennis. Eg hugsar ikkje heilt kvifor vi var så opptatt av tennis akkurat då. Det var ein gong på åttitalet – så det var i Bjørn Borg og John McEnroe sine velmaktsdagar. Kanskje var vi inspirert av Wimbledon?

Feira dei første 100 dagane på skule

Feira dei første 100 dagane på skule

Publisert:

På Grytastranda Montessoriskule feira dei sist fredag at førsteklassingane hadde gått 100 dagar på skule. Både taco og sjokoladekake sto på menyen.

Born mala på skuleveggen

Born mala på skuleveggen

Publisert:

Ved Lepsøy skule har barn måla på ein vegg i gangen.

Kunne selt ut ein førestilling til

Kunne selt ut ein førestilling til

Publisert: - Oppdatert: 28.01.2022 kl 21:27

Førre helg var to førestillingar med Ein sirkel av liv heilt utseld.

No er alle medlemmar!

Sunnmøre Friluftsråd:

No er alle medlemmar!

Publisert: - Oppdatert: 28.01.2022 kl 17:41

Frå i år er alle 13 kommunane på Sunnmøre, samt Vestnes, med i Sunnmøre Friluftsråd. Samla er det 156.000 innbyggjarar.

Rare tider

Sideblikk:

Rare tider

Publisert: - Oppdatert: 24.01.2022 kl 13:56

Det er vinter, blir det sagt. Men ein kan aldri vite, om ein ikkje følgjer med på kalenderen. For årstidene blir meir og meir like, med allslags ver som kjem hulter til bulter. Og det er vanskeleg å vite om han er seint eller tidleg ute, den mannen som klipper plena på skareføre.

Glede og samhald mellom generasjonar

Sirkel av liv:

Glede og samhald mellom generasjonar

Publisert: - Oppdatert: 05.02.2022 kl 13:04

Når ungane i UL Fram står på scena i dei flotte kostyma, sit det tre kvikke damer i salen som er stolte av å vere ein del av ein stor dugnadsgjeng.

Søndag gjekk dei til Skulen

Søndag gjekk dei til Skulen

Publisert:

Til Skulen, på ski, på ein søndag. Det er ikkje kvardagskost.

Rekordpris for Rogne

Rekordpris for Rogne

Publisert:

Rockekunstnar Elbjørg Alise Rogne fekk nett ein nokså rocka pris for måleriet «The Sound of Silence».

Året då alt var som før

Sideblikk:

Året då alt var som før

Publisert: - Oppdatert: 11.01.2022 kl 11:09

2021 er historie når denne teksten kjem på trykk.

ANNONSE
Annonse
ANNONSE
Annonse